Saturday, April 24, 2010

Dengar lagu Secara Percuma Kat GrooveShark





Hye ... skang nie ader satu laman web yang membolehkan korang dengar lagu ngan percuma iaini grooveShark , lamanweb nie die macam radioblog gak tapi macam lagi mudah kot kalau nak cari lagu-lagu yang latest .. aku da try da gune lamanweb nie , tp sebelum tu korang kene register dulu coz senang nak save playlist lagu yang korang pilih ..Die nyer buffer agak laju la , tp x tau la samaada rumah aku nyer line internet ker or memang die laju hihihi

Tp satu jerk keburukan die lagu-lagu yang korang dengar sume tu x leh nak download , aku pun x tau kenape .. Lagi satu kat lamanweb nie gak korang leh dengar radio gak .. tp aku still lum try lagi samaada ader siaran tuk radio kat Malaysia nie .. 
Key la kalau ko x faham ngan aper yang aku cakap kan nie korang try la dulu k .. 
JUST KLIK ---> GROOVESHARK ...
selamat mencuba , if ader sebarang pertanyaan juz drop comment jerk k ...




bye then ...

No comments:

Post a Comment