Monday, May 24, 2010

S H O C K !!!!




Ari nie ari yang buatkan aku tergamam dan tersentak sebentar bile aku dengar parents aku bercerita tentang pertunangan akak aku ... aku yang ibarat kosong duduk dan hanya mendengar jerk , memang tereperanjat gile bile dengar akak aku nak tunang , tarikhnyer belum ditetapkan lagi .. aku x rase gembire dan x la sedih .. aku mcm x leh nak berkate aper2 sebab sangat terperanjat ngan berita tu .. 
adik aku lak mule la die nak mintak barang hantaran yang mcm2 hahahah .. tergelak aku bile die nak mintak LANCE harga 4k hahah .. die ingat die yang nak kawen agak nyer hahah ...adik aku awal2 lagi da promote diri nak jadi camera man tu majlis pertunangan tu hihihi .. aku memang x dapat bayangkan bile majlis tu berlangsung..
aku siap sound akak aku lagi , " ai x reti2 ker nak bawak bakal tunangnyer tu mengadap aku ?" hahahha ..
aku pun x berape kenal ngan bakal tunang die tu tp x per la asalkan diorang bahagia sudah .. 
tp yang penting skali aku memang nak suh akak aku bawak bakal tunang die jumper ngan aku , dok se table .. wah best nyer , aku nak pow diorang PS3 satu hahahah .. mesti best kan hahah .. 

Bile aku dengar jerk akak aku nak tunang , aku da terbayang mesti keluarga aku da x sebest mcm sekarang , x leh nak g holiday ngan sume adik beradik aku sebab mesti akan timbul satu suasana janggal sebab adernyer orang baru dalam keluarga aku .. x best la , tp bile aku pk balik sampai bile nak mcm nie , mesti satu hari nanti mesti ader orang baru dalam keluarga aku gak , tp x per la , aku harap sebelum akak aku tunang or kawen aku nak kiteorg satu keluarga g holiday sesame spand time sesame satu keluarga sebelum datangnyer orang baru dalam keluarga aku .. hihihi .. emo la pulak hahha .... 

k la hihi babaiiiiiii...........

1 comment:

  1. Last vacation with all of ur family is a good idea..u shud join them since u r the one who's giving the idea..family come first remember?

    ReplyDelete